Després de la signatura del preacord que establia les bases per al nou Conveni de Consultoria, queda arribar a un consens en el redactat, abans de la signatura definitiva.
Des de CCOO continuem treballant de manera activa en col·laboració amb l'assessoria jurídica per a la definició de les diferents clàusules i assegurar així un text consistent. Es tracta d'un procés tediós en el qual cal posar tota l'atenció per a no deixar res a interpretacions personals, alguna cosa que comporta un temps i que esperem que estigui finalitzat en breu.
Hi ha avanços importants i la sensació general és positiva, la qual cosa ens porta a pensar que la signatura del conveni pugui no demorar-se massa.
Us avancem el que es va signar en el preacord el pdf adjunt.
_____________________________________________________
Tras la firma del preacuerdo que sentaba las bases para el nuevo Convenio de Consultoría, queda llegar a un consenso en el redactado, antes de la firma definitiva.
Desde CCOO continuamos trabajando de forma activa en colaboración con la asesoría jurídica para la definición de las diferentes cláusulas y asegurar así un texto consistente. Se trata de un proceso tedioso en el que hay que poner toda la atención para no dejar nada a interpretaciones personales, algo que conlleva un tiempo y que esperamos esté finalizado en breve.
Hay avances importantes y la sensación general es positiva, lo que nos lleva a pensar que la firma del convenio pueda no demorarse demasiado.
Os avanzamos lo que se firmó en el preacuerdo el pdf adjunto.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada