dijous, 27 d’abril del 2023

FIRMA CONVENI CONSULTORIA

Després de la signatura del XVIII Conveni Col·lectiu Estatal d'Empreses de Consultoria, de Tecnologies de la Informació i Estudis de Mercat i de l'Opinió Pública, el 25 d'abril, us fem arribar l'"esborrany" del nou conveni de Consultoria i informar que encara ha de ser revisat per Treball i publicat en BOE abans que comenci la seva aplicació. Una vegada publicat, les empreses tindran dos mesos per a aplicar-ho, amb endarreriments des de juliol del 2022 i dietes des del 13 d'abril de 2023".

Es tracta d'un Conveni amb millores que permeten establir les bases per a afrontar, en pròximes negociacions, aspectes que no van poder ser abastats en aquesta ocasió, però que continuen en l'agenda de CCOO. Una vegada més, ens agradaria agrair el suport demostrat en les diferents mobilitzacions convocades, una cosa totalment primordial perquè l'acció sindical aconsegueixi resultats.

https://www.ccoo-servicios.es/archivos/tic/Convenio_TIC-EEMM_2020-24-No-publicado-BOE.pdf



//

Tras la firma del XVIII Convenio Colectivo Estatal de Empresas de Consultoría, de Tecnologías de la Información y Estudios de Mercado y de la Opinión Pública, el 25 de abril, os hacemos llegar el  "borrador"  del nuevo convenio de Consultoría e informar de que aún debe ser revisado por Trabajo y publicado en BOE antes de que comience su aplicación. Una vez publicado, las empresas tendrán dos meses para aplicarlo, con atrasos desde julio del 2022 y dietas desde el 13 de abril de 2023".

Se trata de un Convenio con mejoras que permiten sentar las bases para afrontar, en próximas negociaciones, aspectos que no pudieron ser abarcados en esta ocasión, pero que continúan en la agenda de CCOO. Una vez más, nos gustaría agradecer el apoyo demostrado en las diferentes movilizaciones convocadas, algo totalmente primordial para que la acción sindical consiga resultados.

https://www.ccoo-servicios.es/archivos/tic/Convenio_TIC-EEMM_2020-24-No-publicado-BOE.pdf






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada